ID: 38554
Omschrijving
Ik heb een hele mooie nieuwe motorbroek. Ik heb deze pas gekocht. Helaas was ik te laat met passen en kwam ik er te laat achter dat de broek te klein viel. Het is een maat 42 maar valt echt als een maat 38. Ik kom er helaas echt niet in. Dus ligt er nog nieuw met kaartjes en al. Het ia een zeer mooie broek die er uit ziet als een mooie spijkerbroek. Bij de knieen en heupen zittem harde beschermings stukken.
Ik hoop dat ik iemand anders er blij kan maken. Dit is echt mijn uiterste prijs. Ik heb 229,- voor de broek betaald.
Ik hoop dat ik iemand anders er blij kan maken. Dit is echt mijn uiterste prijs. Ik heb 229,- voor de broek betaald.