ID: 35403
Omschrijving
Nokkenasspanner modificatie 3.1 voor alle bouwjaren.
Betrouwbaar, duurzaam en makkelijk in te bouwen.
Goedkoper dan een compleet nieuwe spanner met kettinggeleider en pennen!
Maar je krijgt er meer voor terug: geen gerammel en geratel meer! Sterker nog, het blok loopt mooier rond en pakt op zoals het hoort.
En het bekende inhouden bij lagere snelheden is ook nagenoeg verdwenen.
Enkele reacties van CBR1000F eigenaren:
Gisteren mijn CBR1000F opgehaald bij C.J. en werkelijk waar, ik herkende mijn motor niet meer terug... De motor klonk heerlijk rustig stationair en wanneer ik aan de gashendel draaide klonk hij als de nieuwste Honda super sport ... ook onderweg naar huis merkte ik dat hij veel beter door zijn toeren heen liep en de gehele motor veel soepeler en lekkerder reed ! Echt waar als je je oude motor naar C.J. brengt in Amsterdam Noord krijg je er een supersonische machine voor terug... Daar komt nog bij dat C.J. alles kan vertellen over de motor waardoor je nog beter weet waar je op rijd en hoe alles werkt ! Iedereen zou zijn CBR bij C.J. moeten brengen als je het mij vraagt ! C.J. Ik zie je bij de volgende onderhoudsbeurt ! Greets, N.
Beste C.J. Hier even mijn bevindingen rond de NAKS 3.1 modificatie. Geen geratel meer bij een koude motor. Blok loopt ook een stuk rustiger. Tijdens het rijden , bij gas terug en weer gas geven had het altijd een onrustige/schokkerige reactie van de motor. Nu pakt de motor direct op zonder schokken, nu heb ik dus een rustige en vloeiende reactie bij het gas geven.
Ook had ik bij het rijden met constante snelheid bij lage toeren een schokkerig rijdende motor. Dit is nu gelukkig ook verleden tijd.
Nogmaals hartelijk dank voor de goede uitleg en service. Groeten A. K.
Hoi C, Gisteravond alles gemonteerd volgens jouw beschrijving en vanmiddag mijn eerste proefrit gemaakt. Helaas was het niet goed maar FANTASTISCH GOED!!! Werkelijk onvoorstelbaar wat een verschil. Ik overdrijf niet als ik je vertel dat de motor veel vriendelijker en soepeler rijd dan voorheen. En natuurlijk het irritante rateltje ook volledig weg. Ik moest je dit even laten weten. Echt een onmisbare modificatie voor elke Cbr1000 Gr, M.
DIY modificatie set kost €99,- incl. verzending en gebruiksaanwijzing.
Laten inbouwen door mij kan ook voor €245,- inclusief modificatie, koffie, en niet te vergeten: echte service!
Model SC21 voor €275,- mits in goede CONDITIE!
Zorg dat je wel een bok hebt onder je motor.
Ook voor olie verversen incl. nieuw origineel BOSCH filter voor €65,-
Kleppen stellen voor €25,-
Carburateurs synchroniseren t/m 1992 voor €25,- vanaf 93 voor €45,-
Klepdeksel absoluut lekdicht met 8 originele nieuwe bout-seals voor €35,-
Ook voor allerlei reparaties en onderhoud aan uw CBR1000F zoals: Hydrauliek reviseren en verversen van remmen en koppeling.
Carburateurs ultrasoon reinigen.
Kettingsets vervangen.
Voorvorkpoten laten hardverchromen 10x dikker chroom dan origineel Showa, nooit meer lekkende keerringen. Dus met garantie!
Betrouwbaar, duurzaam en makkelijk in te bouwen.
Goedkoper dan een compleet nieuwe spanner met kettinggeleider en pennen!
Maar je krijgt er meer voor terug: geen gerammel en geratel meer! Sterker nog, het blok loopt mooier rond en pakt op zoals het hoort.
En het bekende inhouden bij lagere snelheden is ook nagenoeg verdwenen.
Enkele reacties van CBR1000F eigenaren:
Gisteren mijn CBR1000F opgehaald bij C.J. en werkelijk waar, ik herkende mijn motor niet meer terug... De motor klonk heerlijk rustig stationair en wanneer ik aan de gashendel draaide klonk hij als de nieuwste Honda super sport ... ook onderweg naar huis merkte ik dat hij veel beter door zijn toeren heen liep en de gehele motor veel soepeler en lekkerder reed ! Echt waar als je je oude motor naar C.J. brengt in Amsterdam Noord krijg je er een supersonische machine voor terug... Daar komt nog bij dat C.J. alles kan vertellen over de motor waardoor je nog beter weet waar je op rijd en hoe alles werkt ! Iedereen zou zijn CBR bij C.J. moeten brengen als je het mij vraagt ! C.J. Ik zie je bij de volgende onderhoudsbeurt ! Greets, N.
Beste C.J. Hier even mijn bevindingen rond de NAKS 3.1 modificatie. Geen geratel meer bij een koude motor. Blok loopt ook een stuk rustiger. Tijdens het rijden , bij gas terug en weer gas geven had het altijd een onrustige/schokkerige reactie van de motor. Nu pakt de motor direct op zonder schokken, nu heb ik dus een rustige en vloeiende reactie bij het gas geven.
Ook had ik bij het rijden met constante snelheid bij lage toeren een schokkerig rijdende motor. Dit is nu gelukkig ook verleden tijd.
Nogmaals hartelijk dank voor de goede uitleg en service. Groeten A. K.
Hoi C, Gisteravond alles gemonteerd volgens jouw beschrijving en vanmiddag mijn eerste proefrit gemaakt. Helaas was het niet goed maar FANTASTISCH GOED!!! Werkelijk onvoorstelbaar wat een verschil. Ik overdrijf niet als ik je vertel dat de motor veel vriendelijker en soepeler rijd dan voorheen. En natuurlijk het irritante rateltje ook volledig weg. Ik moest je dit even laten weten. Echt een onmisbare modificatie voor elke Cbr1000 Gr, M.
DIY modificatie set kost €99,- incl. verzending en gebruiksaanwijzing.
Laten inbouwen door mij kan ook voor €245,- inclusief modificatie, koffie, en niet te vergeten: echte service!
Model SC21 voor €275,- mits in goede CONDITIE!
Zorg dat je wel een bok hebt onder je motor.
Ook voor olie verversen incl. nieuw origineel BOSCH filter voor €65,-
Kleppen stellen voor €25,-
Carburateurs synchroniseren t/m 1992 voor €25,- vanaf 93 voor €45,-
Klepdeksel absoluut lekdicht met 8 originele nieuwe bout-seals voor €35,-
Ook voor allerlei reparaties en onderhoud aan uw CBR1000F zoals: Hydrauliek reviseren en verversen van remmen en koppeling.
Carburateurs ultrasoon reinigen.
Kettingsets vervangen.
Voorvorkpoten laten hardverchromen 10x dikker chroom dan origineel Showa, nooit meer lekkende keerringen. Dus met garantie!